Paar dagen Lagos

7 juli 2023 - Lagos, Portugal

We zijn 4 nachten in Lagos gebleven. Wij vinden het een prettige stad. Veel terrassen en winkeltjes en veel toeristen maar gezellig. In de avond zijn er overal straatmuzikanten. We hebben heerlijk gegeten bij Sectret Garden. We hebben het menu genomen en kregen wel 7 gangen. Een andere avond wilde Harry graag Indisch eten maar dat viel erg tegen.

We hebben de bijboot in het water gelaten en zijn elke dag gaan varen naar de rotsen en ik heb daar heerlijk gezwommen. Harry ziet het niet zo zitten. Het weer in de boot klimmen is wel een dingetje. Zonder Harry kom ik er echt niet in. Gelukkig weinig publiek want ik denk dat het wel lachwekkend zal zijn geweest als je dit had gezien.

Het varen tussen de rotsen en in de grotten is een belevenis. Er zijn veel bootjes met toeristen die dit doen maar wij kunnen dit zelf met ons bootje.

We hebben een aantal keer boodschappen gedaan met ons boodschappen karretje. Harry wil vast wat bier inslaan voor Marokko.

Nu zijn we op weg naar grensrivier met Spanje. Het is prachtig weer. Nu we in het zuiden van Portugal varen zijn er veel minder golven en kunnen we gewoon lopen tijdens het varen.

1. Marloes Grootemaat Langerak:
    7 juli 2023
    Wat is het daar prachtig!
  2. Els:
    10 juli 2023