Naar Breskens

3 mei 2023 - Breskens, Nederland

Maandag 1 mei 2023  zijn we rond 9 uur vertrokken. Om 12.15 afgemeerd bij De Wacht in s'Gravendeel. De eerste kleine problemen zijn kortsluiting door het koffiezetapparaat en de motoren willen niet uit met de sleutels. Die moeten we nu uitzetten in de machinekamer. We hebben dit al eerder gehad en het is op zich geen probellem, alleen wat lastig.

Sebas en Daryl (zoon en kleinzoon van Harry) zijn langs geweest en zijn blijven eten. Gelijk maar een nieuw koffieapparaat gekocht nu we een auto ter beschikking hebben om naar de winkel te rijden.

Dinsdag om 8 uur vertrekken we richting Breskens. De boot was ondergepoept door vogels dus onderweg nog even poetsen. Rustige tocht, 3 sluizen die prima gingen en lekker weer. Op de Westerschelde veel zeehonden gezien.

Woensdag varen we met de ferry naar Vlissingen waar we hebben afgesproken met Petra en Fred. Heerlijk geluncht en op het strand gezeten. Het weer morgen ziet er goed uit.  We willen vroeg vertrekken zodat de we de hele route naar Duinkerken stroom mee hebben. Later deze week kom ik erachter dat Petra deze dag jarig was. Echt stom dat ik dat niet in de gaten had.

Liggeld Breskens € 42,70

1. Petra:
    4 mei 2023
    Was een heerlijke dag gister! Leuk dat we jullie op deze reis kunnen volgen! Veel plezier en succes!
  2. Tina:
    4 mei 2023
    Wat leuk! Zo reizen we een beetje mee met jullie.